Priprave tekaška #kolekcija

Projekt Priprave je dobil svojo čist tapravo tekaško kolekcijo oblačil za tekaške princese in viteze. <3 <3 <3

Vsa doživetja, ki jih skupaj ustvarjamo, smo strnili v modro in zeleno barvo. Skupaj s kreativnim prebojem in prvo šivanko projekta Priprave, slovenskim podjetjem Sport X, smo prišli do prave tekaške bojevniške opreme. Dragi tekači, to je unikat. Za nas!

Priprave tekaška #kolekcija Made in Slovenija vsebuje:

  • tekaška majica
  • maratonska majica
  • tekaška majica z dolgimi rokavi
  • kratke hlače
  • kratke pajkice
  • dolge pajkice
  • trak
  • tekaška kapa
  • tekaška kapa s šiltom
  • hoodie

NAROČI SVOJ KOS.

Predstavljamo vam PRIPRAVE #KOLEKCIJA

Na spodnji fotografiji si lahko ogledate:

  • Ženske 7/8 pajkice
  • Moške dolge pajkice
  • Moška maratonska majčka

 

Na spodnji fotografiji si lahko ogledate:

  • Tekaški trak
  • Ženska tekaška majica
  • Ženske kratke hlače
  • Moška tekaška majica z zadrgo
  • Moške kratke hlače

 

Na spodnji fotografiji si lahko ogledate:

  • Tekaška kapa bela
  • Tekaška dolga majica
  • Moške dolge pajkice
  • Ženska dolga tekaška majica
  • Ženske 7/8 pajkice

 

Na spodnji fotografiji si lahko ogledate:

  • Tekaška kapa črna
  • Ženska maratonska majica
  • Ženske kratke pajkice
  • Moška maratonska majica
  • Moške kratke pajkice

 

Na spodnji fotografiji si lahko ogledate:

  • Tekaška kapa modra
  • Tekaška kapa pisana

 

Na spodnji fotografiji si lahko ogledate:

  • Tekaška kapa črke

NAROČI SVOJ KOS.

Priprave HOODIE lahko naročite na spodnji povezavi.

Priprave #kolekcija hoodie

CENIK PRIPRAVE TEKAŠKA #KOLEKCIJA

  • Ženska / Moška maratonska majica: 29 eur
  • Ženska tekaška majica: 34 eur 
  • Moška tekaška majica z zadrgo: 35 eur
  • Ženska / Moška tekaška majica z dolgimi rokavi: 41 eur 
  • Ženske / Moške kratke pajkice: 33 eur
  • Ženske / Moške kratke hlače: 34 eur
  • Ženske 7/8 pajkice: 39 eur
  • Moške dolge pajkice: 44 eur
  • Tekaški trak: 15 eur
  • Tekaška kapa: 18 eur
  • Tekaška kapa s šiltom bela / modra / črna: 10 eur
  • Priprave hoodie: 30 eur 
  • Uradna Priprave tekaška majica: 15 eur

NAROČI SVOJ KOS.

 

Maraton v sončnem dnevu

“Panika, panika: Sonce bo, vroče bo!”

To so zadnje besede, ki odmevajo povsod na temo Volkswagen Ljubljanskega maratona, ki se bo odvijal v dopoldanskih urah nedelje. Ampak tekači, med vsemi zapisanimi vrsticami je začutiti, kot da pozabljamo na osrednji smoter maratona! Pred nam je lepa sončna nedelja, ki bo obarvana zelo tekaško in v športnem duhu. Veselimo se. Kako pa si jo boste zapomnili? 

“To je čudovito vreme za lepo izkušnjo.”

Brez panike, dragi tekači, vaš trud, ki ste ga vložili v ure in ure tekaških treningov ni brez pomena! Nikar ne dopustite, da vas zmedejo nepotrebni komentarji ljudi, ki se ne bodo udeležili največjega tekaškega dogodka v Sloveniji. Vi ste pripravljeni, vaše telo in glava sta pripravljena. Vi ste šli čez vse meje, ki so vas skušale zaustaviti. 

Boris Fluher, vodja maratonskih treningov na projektu Priprave, podaja čudovit nasvet vsem tekačem:

“Cilj rekreativnega tekača ne sme biti dober rezultat na izbrani tekmi, ampak nastop na tekmovanjih še naslednjih 20 let.”

Za začetek, ozrite se malo nazaj v vroče poletne dni, ko ste pridno trenirali in vztrajali v tistih poletnih razmerah. Spomnite se, da ni bilo tako hudo in ste premagali zastavljene cilje in napore. 

Na nedeljski Volkswagen Ljubljanski maraton pojdite z umirjeno glavo in pripravljeni na višje temperature. Zaupajte vase!

Najprej malo razmislimo o svojih ciljih, ki smo si jih zadali za nedeljsko tekaško dirko. Draga tekačica, dragi tekač, ustavi se, poglej se iz ptičje perspektive, ven iz svojega kalupa hrepenečih misli, ali so cilji za tako topel dan res primerni, ali so cilji realni? Ti sonce ne paše med tekom? Imaš težave s pregrevanjem? 

“Ali so tvoji cilji za tako topel dan res primerni?”

Dovolite nam, da se skupaj spomnimo klasične mantre, ki nas praktično ne predrami več: “Zdravje je naše največje bogastvo.” Zdravje ni nikoli moderno, nikoli ni snobovsko, je le tihi spremljevalec vseh naših pravilnih in nepravilnih odločitev. Včasih zdravje jemljemo kar malo samoumevno, tudi mejo prestopimo in si zatiskamo oči za idejo, da zmoremo, da se nam ne bo nič zgodilo. Ko zdravje popusti, takrat v rokah nimamo več ničesar. Tudi najboljše medalje z maratona ne. Ničesar. In ko se na drugi strani spomniš nasmejanih momentov v svoji družini, med prijatelji, življenjskih doživetij, ki dejansko štejejo, ki pomenijo največje življenjske medalje, takrat se morda malo zamisliš. Ali pa tudi ne, seveda.

Anton Noner, vodja organizacije Konjiškega maratona nam je v pogovoru povedal svojo misel:

“Če 10 minut po prihodu v cilj nisi sposoben spiti en tamali pir in zaplesati, si se napačno lotil rekreacije.”

Te dni je zaslediti članek tudi o tekaškem narcisoizmu. Super članek. Pozabimo malo na to štoparico. Komu se dokazujemo? Koliko evrov bomo zaslužili s tem tekom? Ali bo ljubezen vaših bližnjih večja zaradi tega teka? Če smo predrzni, število srčkov na družbenih omrežjih bo enaka, če bo v nedeljo šlo 15 minut hitreje ali počasneje. Naj nam tekaške ure merijo veselje, ne pa pot v pogubo. Naj nas čas osrečuje, ne omejuje. Naj nas maratoni povezujejo, ne osamijo.

“Naj nas tekaška doživetja delajo polne, ne prazne.”

Nič ne bo narobe, če bomo malo umirili svoja pričakovanja. Tečemo s srcem. Definitivno! Ampak v tekmo pa se podajmo z razumom. Ne bodimo prezahtevni do sebe. V vročem dnevu naj bo predviden čas prihoda v ciljno areno drugotnega pomena. Pazimo na svoje zdravje. Visoko zastavljene cilje je potrebno prilagoditi trenutnim razmeram. Zavedajmo se trenutnega momenta. Ja, zmorete. Ampak ni potrebno tvegati. Še več, v težjih pogojih boste premagali maratonsko razdaljo in vaš uspeh bo VELIK! Dragi tekači, res ni konec sveta, če ura pokaže več od pričakovanega, saj smo rekreativni tekači za celo življenje

“Poskrbi za dobro hidracijo pred, med in po teku.”

V nedeljo bo vročina od vas zahtevala veliko večji vnos tekočine, kot sicer. Že v soboto pijte dovolj tekočine preko celega dneva.

V nedeljo vsaj dve uri pred vašo razdaljo popijte vsaj pol litra tekočine. Prav tako spijte kozarec tekočine tudi po ogrevanju

Na trasi med tekom se boste srečali s postojankami, kjer bosta našli vodo. Privoščite si odmor, se nadihajte in spijte tekočino. Ne vztrajajte v neprekinjenem teku, saj vaše telo potrebuje nadomestek za izgubljeno tekočino z znojenjem. Predlagamo vam, ustavite se na vsaki postojanki in se osvežite.

Po končanem teku spijte tekočino, da potešite žejo. Tekom dneva pa si privoščite tudi kaj slanega, da ponovno vzpostavitev ravnovesje elektrolitov v vašem telesu. 

Seveda, ne pozabimo na kratke majice in kratko hlače. V tej sončni nedelji ne boste potrebovali nič dodatne opreme, saj zeblo nas ne bo. Predlagamo vam tudi kakšno lahko pokrivalo. Nič ne bo narobe, če boste pokrivalo med tekom odvrgli. 

Tek naj bo doživetje, katerega se boste radi spominjali takole:

“Malo je bilo vroče, ampak sem šel z glavo na progo in odtekel z nasmehom na obrazu”.

Predvsem pa poslušajte svoje telo, saj vam veliko pokaže med samim tekom. 

Volkswagen Ljubljanski maraton ima zlato značko svetovne atletske zveze, Gold Label Iaaf in tako spada med 42 najboljših maratonov v svetu. To so standardi kakovosti organizacije tekaške prireditve. Med drugim zahteva od organizatorjev tudi kvalitetne vodne postaje in defibrilator v primeru srčnega zastoja. Kaj točno pomeni zlata značka preberite na spodnji povezavi: https://priprave.si/zakaj-je-gold-label-pomemben-za-mene/

Dragi tekači, svetujemo vam:

 “Ne pritiskajte za vsako ceno. Ne splača se.”

Prišla bo tekma, ko bo vreme za vas idealno. Morda je to ta nedelja, morda bo to neka druga nedelja z 10 stopinj nižjo temperaturo. Ne za vsako ceno. Marsikdaj nas neustavljivo hrepenenje po osebnem dosežku lahko zamaje, nam zamegli razum in prestopimo mejo zdravega odnosa do športa. Ampak ko je prepozno, ni poti nazaj. Mi bi radi z vami slavili vašo premagano razdaljo, vaš uspeh. Naj vas ne odnesejo na nosilih. To ni vredu. Ko se motor ustavi, je konec. Naj ne bo prezgodaj. Za nikogar izmed nas. Tek pa naj bo naša najljubša postranska aktivnost leta in leta.

Naš trener, Timotej Bečan, srčen in nasmejan fant, izjemen atlet in predan trener vsem tekačem podaja nekaj nasvetov kako pametno odteči tekmo. Njegove besede najdete tule: https://priprave.si/kako-pametno-odteci-tekmo/ 

“Mi te čakamo v cilju. Za nas si heroj že danes. Ne potrebuješ dokazovanja.”

To vam sporoča projekt Priprave. Verjamemo, da te besede poslušate tudi od svojih bližnjih. Ampak ali slišite te besede? Svetujemo, razmislite o njih. Vaš trud vas je delal močne preko celega leta, naredili ste ogromno dobrega za svoje telo in zdravje. Pomislite koliko vaših vrstnikov je sploh aktivnih? V ponedeljek začnemo projekt “LJMARATON2020” in takrat gre vse znova, z novim izzivom in novo priložnostjo. Upamo, da priložnostjo za veselje, ne stres. Živimo polno življenje.

Simona Markovič in Aleš Hostnik

PRIPRAVE

Kako z zdravo prehrano čez ciljno črto maratona?

Kaj naj jem pred – med – po maratonu?

Kako naj shujšam?

Katera je zdrava hrana?

Za vas smo pripravili brezplačno strokovno predavanje Kako z zdravo prehrano preteči maraton in prečkati ciljno črto.

Nezdrave prehranjevalne navade so ključni dejavnik tveganja pri razvoju kroničnih bolezni.

Izvedeli boste koristne napotke za zdrav način prehranjevanja rekreativnega športnika. Predavanje bosta podala dr. Darja Ambrožič in dr. Aleš Ambrožič, dolgoletna tekača in strokovnjaka na področju zdravega prehranjevanja.

Brezplačno predavanje bo:

  • v četrtek, 17. 10. 2019 ob 19.00 na Fakulteti za šport v veliki predavalnici.

Predavanje organizira projekta Priprave Akademija v sodelovanju z Dukat FIT, partnerjem Volkswagen Ljubljanskega maratona in projekta Priprave.

PRIJAVA NA PREDAVANJE:

Število mest je omejeno, zato vas lepo prosimo, da se prijavite na obrazcu: https://forms.gle/xbBeLYWdDa59vggv9  

Vsak udeleženec predavanja bo dobil izdelek Dukat Fit. 🙂

Na predavanju boste izvedeli vse o zdravi prehrani, kaj in kako naj se prehranjujemo, zakaj je pomembna optimalna sestava telesa, kako jo lahko izmerimo, kaj lahko jemo pred-med-po športni vadbi, kako kombinacija telesne vadbe in pravilne prehrane vpliva na optimalno telesno težo. Vpliv prehrane na maratonske razdalje, ali bom hitrejši s krožnikom makaronov prejšnji večer,.. 🙂 

Kaj naj jem pred- med – po maratonu? 
Kako naj shujšam? 
Ne jem veliko, ampak ne shujšam…
Kaj lahko jem zvečer? 
Zakaj je pomembno vedeti telesno sestavo?
Koliko lahko pojem?
Katera hrana sploh je zdrava?
Koliko naj treniram, da se bo kaj poznalo?
Kakšna je moja sestava telesa?
Kako hrana vpliva na sestavo telesa? 
Kako naj začnem?

Z nami bosta doktorja medicine gospa in gospod Ambrožič. Dr. Aleš opravlja svoje poslanstvo na Kliničnem oddelku za revmatologijo, dr. Darja pa se je usmerila v pomoč vsem, ki si želijo spremeniti svoj način prehranjevanja in izgubiti odvečno telesno maščobo. Dr. Darja opravlja prehransko svetovanje in v sodelovanju z možem sta pristopila na našo Priprave Akademijo, kjer želimo ponuditi osnovne informacija Kako in na kakšen način se je potrebno prehranjevati.

Zakaj je za rekreativnega športnika pomembno, da pozna sestavo svojega telesa?

Pridi po strokovne nasvete in svojemu telesu privošči zdrav način prehranjevanja. To je lahko samo pravilna kombinacija obstoječih živil, ki jih uživate. Ne bojte se, ne bomo vam postavili jedilnika na glavo. 🙂

Se vidimo v četrtek v večernih urah. 

Ekipa projekta Priprave vas pozdravlja <3