Hervisova Video Analiza Tehnike Teka

Projekt Priprave v sodelovanju s Hervisom za vas organizira brezplačno HERVISOVO ANALIZO TEHNIKE TEKA za vse ljubitelje teka. Juuhuu!!!

Za vsakega tekače je zelo pomembno, da pozna osnovne zakonitosti teka in tekaške vadbe. Za vsakega tekače je zelo pomembno, da pozna osnovne zakonitosti teka in tekaške vadbe. Tehnika teka je ključnega pomena za preventivo pred poškodbami in za lažje vztrajanje v tekaškem pogonu.

Pravilna tehnika teka nam v prvi vrsti omogoča preventivo pred poškodbami in seveda najboljši izkoristek naše energije pri teku.

Tek je naravno gibanje ampak če se tega lotimo v zrelih letih na neki svoj način je lahko zelo nevaren za naše sklepe in in vezi. Nepravilno postavljanje stopal na podlago, nepravilna drža tekača, sedeč položaj med tekom, itd…vse to so vsakdanje napake tekača, ki ni nikoli usmerjal pozornosti na svojo tehniko teka.

S pravilno tehniko teka bo naša vadbo bolj ekonomična in izkoristek naše energije se bo močno izboljšal. Naša energija se bo usmerila predvsem v samo izvedbo teka in ne v naše napake. Primer: s pravilnim postavljanje stopala na tla, bomo porabili manj energije kot z postavljanjem stopala na peto.

Projekt Brezplačna HERVISOVA ANALIZA TEHNIKE TEKA bodo PRIPRAVE izvajale na Koseškem bajerju pri tekaški baz Kačji pastir (Marjekova pot 23, 1000 Ljubljana).

Organizirane bosta dve tekaški delavnici:

  • nedelja, 2.6.2019
  • sobota, 8.6.2019.

Vse udeležence vabimo, da se udeležijo enega od omenjenih dni in se prijavijo na spletnem obrazcu. Na vsakem dogodku bomo organizirali 3 možne termine za udeležbo na tekaški delavnici. Mesta so omejena na 20 oseb na termin. Pohiti s prijavo.

PRIJAVA VELJA NA SPLETNEM OBRAZCU:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd1mIUFduqz-OeYF1s6eATOAEnbj6VdeXI_RmR4K-fknr65nw/viewform?fbzx=4076961545924336199

 

POTEK TEKAŠKE DELAVNICE:

Tekači boste deležni vodenega tekaškega treninga in analize tehnike teka. Trening in analiza tehnike teka bosta potekala pri Koseškem bajerju in po poteh PST-ja. Vsakega tekača bomo posneli s slow motion kamero iz vseh treh strani (zadaj, spredaj in bočno). Po snemanju bo tekač skupaj s trenerjem analiziral svoj posnetek. Vsakega tekača bomo posneli in obravnavali individualno.  

  • splošno ogrevanje z gimnastičnimi vajami
  • predstavitev tekaških vaj
  • prikaz pravilne tehnike teka
  • video snemanje vaše tehnike teka s treh strani (spredaj, zadaj, iz strani)
  • sledi lahkoten tek 4-5 km
  • video analiza tehnike teka, trener skupaj s tekačem analizira video posnetek
  • pogovor in nasveti trenerja za korekcijo tehnike teka
  • tekaška kavica in skupinska slika

Zaradi lažje organizacije projekta mora vsak udeleženec brezplačne Hervisove analize tehnike teka izpolniti spletno prijavnico. Prijavite se enkrat in velja za vse dogodke v organizaciji projekta Priprave vse do preklica.

PRIJAVA VELJA NA SPLETNEM OBRAZCU:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd1mIUFduqz-OeYF1s6eATOAEnbj6VdeXI_RmR4K-fknr65nw/viewform?fbzx=4076961545924336199

DOBRODOŠLI VSI!!!

Vaša ekipa Priprave

Kravate tečejo

DATUM: 18.5.2019, 7. Skupinski tek POSLOVNI TEK

Dan poslovnega teka, dan kravat in metuljčkov in seveda dan skupinskega TEKA. Sobota je bila v znamenju poslovnega teka oz. Business run-a na katerem smo tekli s kravatami.

Danes je z nami teklo in hodilo 115 tekaških kravat in metuljčkov.

Po tradicionalni skupinski sliki smo se odpravili proti Mostecu na ogrevanje v ritmih glasbe.

Pohodniki so se naučili kako pravilno pripraviti nordijske palice za hojo in se v lahkotnem koraku odpravili proti zvokih glasbe.

Ogrevanje sredi gozda nam je dvignilo telesno temperaturo in ogrelo naše zaspane mišice. Vse od osnovnega koraka do jumping jack-ov smo dvigovali naš srčni utrip. Ja, vzdušje je bilo noro.

Dobro ogreti in nasmejani smo se razdelili v štiri skupine, vsaka skupina s svojim tekaškim konjenikom.

Prva skupina je odšla na enourni pohod z nordijskimi palicami, na katerem jim je vodička Nežka predstavila nekaj osnovnih korakov nordijski hoje. Pridruži se nam tudi ti, TUKAJ ?

Naslednja skupina je šibala proti fakultetam, čakalo jih je tradicionalnih 7 km tekaškega plesa po poteh PST-ja.

Zadnji dve skupini pa sta imeli pred seboj 14 km, v hitrejšem in počasnejšem tempu. V dveh skupinah so se odpravili proti Tivoliju do galerije in seveda preko centra mimo slavnih lokalov vse do Zoisove piramide. Od tam pa so se vračali mimo Filozofske fakultete in vlade preko Večne poti nazaj proti našemu Kačjemu pastirju.

Tekači so začutili urbani poslovni utrip naše Ljubljane <3.

Ker smo bili zelo pridni nas je v Kačjem pastirju čakala PRIPRAVE kuhinja by Electrolux in naši kuharji-trenerji, kateri so nam pripravili toplo  in hladno jed.

AMPAK to še ni vse, dobili smo NOVE najlepše lončke v katerih so nas trenerji postregli. To so lončki, ki kažejo pripadnost vseh nas tekaški skupnosti Priprave <3 Juhu, imamo svoje lončke in tekaško kavo ☕

Kačji pastir ima v svoji ponudbi “Tekaško kavo”. To je magična beseda, ki jo izgovorite strežnemu osebju in vam skuhajo kavico v lončku Priprave, za spomin pa domov odnesete najlepši tekaški lonček. Poglejte kako je leeeep.

To je ta nasmeh, ko piješ kavo iz lončka Priprave. 🙂

#pripraveKUHINJA je postreglas s tekaškim smutijem in tekaško juhico.

Naslednjič pridi in ga poskusi tudi ti.

 

FB dogodek: POSLOVNI tek

Business run-a

Vabljeni na Business run v Ljubljani, v Tivoliju. Pridruži se poslovnem teku in uživaj s svojimi sodelavci na zabavnem dogodku, ki traja pozno v noč. Združi tek, zabavo in kulinariko.

_______________________________

 

NASLEDNJI SKUPINSKI TEK: ČEŠNJEV TEK – 1. JUNIJ, OB 8.00 PRI KOSEŠKEM BAJERJU. Tokrat tečemo ZA ČEŠNJE.

SEZNAM VSEH SKUPINSKIH TEKOV V 2019: https://priprave.si/koledar-brezplacnih-skupinskih-tekov-2019/

 

PRIJAVITE SE NA TEKAŠKE TRENINGE PRIPRAVE 2019. 

Klik na prijavnico spodaj…

Ne čakaj na češnje, prijavi se zdaj. 🙂

Kako pametno odteči tekmo?

Je tekmo bolje začeti hitro ob preveliki želji in navalu adrenalina, ali se na začetku vseeno nekoliko brzdati?

Večina tekačev svoj tek začne bistveno prehitro, kar ima za posledico slabši rezultat zaradi neenakomernega tempa. Pojavi se namreč utrujenost po prehitrem startu in hitrejšem tempu kot ga je posameznik sicer zmožen na tej razdalji. To ima za posledico, da le-ta kasneje drastično upade, z njim pa pogosto še motivacija.

Tudi sam sem ob svojih tekaških začetkih startal prehitro in se prav nič “šparal” v smislu “dati moram vse od sebe”, vendar pa sem sčasoma spoznal, da ta način ni ravno najboljši. Ja, moraš dati vse od sebe, vendar vedno je v ospredju glava. Tako sem si o teh stvareh nekaj malega prebral, pogledal kak video na YouTubu, preštudiral uporabo ure in jo začel izkoriščati tudi med tekmo in ne le za analizo doma. S tem sem se naučil še ene stvari, navadil sem se združevanja objektivnosti in subjektivnosti. Dihanje, stanje mojih nog in utripanje srca sem zaznaval kolikor točno sem jih pač lahko, ura pa mi je objektivno povedala, kakšno je moje dejansko stanje (tempo). Skozi to lahko človek nekako razvije svoje čute do te mere, da zna prisluhniti telesu.

Za optimalen rezultat je najbolje tekmo odteči od starta do cilja v popolnoma enakem tempu. Vsekakor si ga je pred tem težko določiti, zato se ponuja boljša rešitev – začnemo z nekaj rezerve in tek stopnjujemo. To ne pomeni razliko pol minute na kilometer, vendar nekaj sekund.

Kot zanimivost, Eliud Kipchoge je prvo polovico berlinskega maratona, na katerem je lani postavil svetovni rekord, odtekel s časom 61:06, drugo pa v 60:33. Pomeni, da je dejansko drugi polmaraton odtekel 33 sekund hitreje od prvega kar znese okoli 1,5 s/km hitreje.

Kar velja za najboljšega maratonca v zgodovini človeštva zagotovo velja tudi za nas, zato vsem polagam na srce, da kdaj preizkusite to metodo. Prvi kilometri se vam bodo zdeli počasni in (pre) lahki. Občutek bo, da izgubljate dragocen čas, vendar skoraj da garantiram, da bodo doma ob analizi verjetno še vedno hitrejši kot zadnji, kar pomeni, da je bil štart še vedno nekoliko prehiter.

Ni nekaj najboljšega prehitevati proti koncu in zaključiti močno?

Timotej Bečan